„Divide et impera !”

31 Mai

Dupa cum unii cred ca ati remarcat, eu nu prea dorm noaptea. Sunt usor „setata” pe Usa, Australia, America Latina.Daca e sa ma ghidez dupa zicala ” noaptea-i un sfetnic bun”, probabil ca am pierdut mult la acest capitol. Insa, cum mai e valabila si expresia ” prost ca noaptea”, iata ca ma gasesc in oarece dilema.In fine, azi-noapte am facut exceptie de la regula si-am a/dormit precum oamenii „normali” iar dis-de-dimineata,facand o scurta trecere in revista a stirilor aparute on-line, m-am trezit cu o intrebare la care nu am gasit raspuns. Nah, probabil, un somn la ore neobisnuite pentru mine o fi scos la iveala „blondul” de care nu eram constienta.Si, ca sa revin la subiect, stim cu totii ca suntem impartiti in tabere si ca fiecare grup/comunitate se lupta pentru o cauza: fie ca e vorba de Rosia Montana, fie ca e vorba de gazele de sist, fie ca e vorba de drepturi calcate in picioare       ( gen: cele ale revolutionarilor, ale fostilor detinuti politici, ale urmasilor mineriadelor si pana la drepturi salariale, pensii, alocatii) dreptul la viata pana la urma, fie ca e vorba de discriminarea permanenta a romanilor din Harghita si Covasna, fie ca e vorba de „sugrumarea” agriculturii, fie ca e vorba de cainii vagabonzi. Practic, toti ne luptam cu Statul. Si-atunci, intrebarea mea este : de ce nu-si unesc romanii fortele?Indiferent ca pe unii ii preocupa sau nu cauza celorlalti, pana la urma dusmanul e unul comun.Credeti ca atunci cand nu vom mai avea nici ce manca, nici unde spune ACASA, ne vom mai permite un abonament la internet pentru a sta si-o ofta pe facebook si-a injura greaua mostenire? Am in lista mea de friends un exemplu cat se poate de viu, daca-mi este ingaduit sa spun asa. Si, daca nu ma credeti pe mine, sunteti liber sa-i cereti confirmarea veridicitatii stirii pe care am aflat-o si eu direct de la sursa.Domnul respectiv se numeste Kjeld Jansen Flemming, este danez si, in prezent, locuieste in comuna Amaru, judetul Buzau, unde asigura manager-iatul unei ferme cerealiere. Stiati ca in Danemarca, de exemplu, in unele zone nici macar la tara oamenii nu au voie sa creasca un pui, un porc, o vaca asa, pentru consumul propriu? Credeti ca va dura mult pana cand legile absurdului ne vor lovi si pe noi fix acolo unde ne doare cel mai tare si unde, cat de cat, ne mai descurcam cu chin si vai, adica la stomac? Stiti deja ca UE ne baga pe gat semintele genetic modificate, ca UE se tot arata „sifonata” pe succesul tratamentelor naturiste, ca mancam deja toate porcariile din supermarket-uri, ca magazinele bio sunt si vor deveni un lux pentru ca, probabil, aia multi trebuie sa … dispara, iar „specia” lor, a celor asa-zis „alesi” sa prospere si sa se inmulteasca. Stiti, de-asemenea, ca incepand cu 2014 se va da liber la vanzarea terenurilor oricarui strain, fara nici un fel de restrictie si, va inchipuiti , cred, ce mult va creste pretul hectarului.De resursele noastre tot EI vor dispune iar noi vom crapa. Si-atunci, oameni buni, pentru ce suntem atat de divizati, fiecare cu cauza lui?

Lasă un răspuns

