M-am saturat !!! Voi nu ???

28 Aug

Nu sunt membru al niciunui partid politic pentru ca, pur si simplu, mi-e sila si rusine de-o asemenea clasa politica. Mesajul meu este unul simplu: mi-e sila de tot ce inseamna actuala clasa politica romaneasca, de la stanga la dreapta. Defilati in costume de firma, care de care mai scumpe, motaiti in fotolii plusate si votati ziua ce visati noaptea, rostiti lozinci sforaitoare si nu va este macar putin jena de faptul ca unii dintre dumneavoastra nu stiti sa va exprimati corect in limba materna sau, dupa caz, limba oficiala a Statului la „prabusirea” caruia -vorba unui fost ministru la rostirea juramantului de investire- contribuiti din plin cu o nesimtire de nedescris. Ne ucideti batranii, ne ucideti copiii, ne-ati luat demnitatea, ne-ati ucis pana si speranta.

Cand se vor termina abuzurile, coruptia si murdariile din toate institutiile Statului, cand vor disparea hienele din Justitie care ne sfasie zi-de-zi prin salile de judecata si-si bat joc prin toate metodele posibile, aplicandu-si propriile legi si, impotriva carora, nimeni nu ia nicio masura pentru ca nimanui nu-i pasa?

Ma-ntreb, inafara de pomenile electorale pe care le faceti tot din banii nostri, cati ati facut vreo donatie vreunui copil bolnav, cati ati incercat sa salvati o viata, sa alinati o suferinta, cati v-ati oprit sa aruncati un colt de paine unui amarat de caine al strazii, in conditia in care, unii dintre domniile voastre detineti averi incomensurabile???

Si, nu voi accepta sa mi se spuna : „cui nu-i convine Romania, e liber sa plece” pentru ca sunt cetatean al acestei tari, pretins civilizate si, pentru ca si datorita votului meu multi sunteti acolo unde sunteti, iar acum ar trebui sa va amintiti sau, sa vi se aminteasca faptul ca aveti si obligatii, nu doar drepturi.

***

M-am saturat de Romania lor hidoasa!

Vreau inapoi Romania mea frumoasa!!!

Oare chiar nu ne-am saturat sa fim condusi de analfabeti, mincinosi, hoti, criminali? Oare nu ne-au ajuns peste 20 de ani de cand tot alegem intre doua dezastre pe cel, aparent, mai putin dezastruos, in timp ce noi ne-afundam tot mai mult in cloaca  pana ce vom disparea ca natie? Oare nu ne-am saturat sa pribegim prin tari straine ca niste animale haituite, cersind din poarta-n poarta ca ultimii nomazi, in timp ce nemernicia care a pus stapanire pe Romania de aproape 22 de ani se lafaie in lux, ne batjocoreste fara mila si ne sfideaza cu o nesimtire demna de Cartea Recordurilor? Oare nu ne-am saturat sa-nghitim toate nedreptatile si ilegalitatile ce ni se-ndeasa pe gat cu nemiluita? Oare nu ne-am saturat de „fosti” comunisti infocati, de fii de securisti si tortionari, acesti lupi moralisti  care ne tin lectii de patriotism si democratie?

Eu, da!

E momentul sa-ntelegem ca nu ne mai putem permite luxul de-a irosi timpul alegand intre ei si… tot ei. Intrucat sunt aceiasi peste tot. La stanga, la dreapta, la mijloc…sunt tot ei. Difera doar siglele, naravurile sunt aceleasi. Un fel de aceeasi Marie sub alte palarii.

E momentul sa realizam ca nu mai avem timp sa plecam urechea la minciunile lor, incercand sa gasim „urme” de real in ceea ce este, de fapt, un fals total. Traim intr-o lume in care, cu nerusinare, kitsch-ul ne este prezentat drept o valoare incontestabila si inestimabila.

Oare chiar trebuie  sa ne autocondamnam la disparitie sperand intr-o renastere din propria cenusa? Nu cred ca ne putem amagi; romanii nu au aceasta forta,unii nici char dorinta. Suntem natia cea mai predispusa la dezradacinare. Au spus-o istorici de renume, n-o spun eu. Eu doar o constat cu amaraciune.

Cand vom intelege oare ca e nevoie de sange proaspat in politica romaneasca, de oameni poate mai putin experimentati dar hotarati sa produca mult asteptata schimbare, indiferent de riscuri si sacrificii in plan personal? Chiar nu vrem sa-ntelegem ca nu trebuie sa mai votam cand pe ei si-ai lor, cand tot pe…ei si-ai lor?

Chiar nu-ntelegem ca indiferenta noastra pe ei nu-i doare ci, din contra, le este benefica?

Pana nu vom constientiza toate aceste aspecte, parerea mea e ca vom continua sa asistam si, chiar sa participam, la „amenajarea” locului… fara verdeata, in care ne vom dormi somnul de veci ca natie.

Un răspuns to “M-am saturat !!! Voi nu ???”

  1. leo August 28, 2011 la 7:37 am #

    ….se cerne bobul de neghina incet ,incet….

Lasă un răspuns

