Ca fapt divers …

2 Aug

Criza se-adanceste, noi ne-afundam tot mai mult, la televizor vad oameni care, deseori, mai ca se omoara pe la tot felul de pomeni pentru o sarma sau chiar un colt de paine ori  isi smulg podoabele capilare in imbulzeala generala cauzata de promotii felurite. Si totusi, supermarket-urile si mall-urile sunt intesate de oameni impingand la carucioare pline. Magazine in care, de-altfel, daca nu ai o atentie sporita iti poti lua teapa cu o usurinta incredibila si, in mod repetat, semn ca atentionarile, cel putin verbale, nu au nicio valoare. Ca, vorba ceea: „verba volant”. Si uite-asa te trezesti ca reducerile de pret de care, cica, beneficiezi atat timp cat produsul se afla pe raft,odata ajuns la casa,produsul, respectivele discount-uri dispar ca prin magie. O vorba inteleapta spune ca „socoteala de-acasa nu se potriveste cu cea din targ”. Iata ca nici socoteala  de la raft nu se mai potriveste cu cea de pe bon.

Deseori le permitem sa ne „bage mana-n buzunar” fie din neatentie, fie ca, desi ochiul ne este vigilent, intervine rusinea – vezi Doamne, de ce sa mai facem zgomot pentru cativa lei acolo (?!) – o rusine, dupa parerea mea, nejustificata, mai ales daca ne gandim ca acesti nesatui fac profituri imense de pe urma noastra, fie ca, obositi, stresati si presati de timp, nu mai avem dorinta de-a ne irosi energia pe lucruri ce par ca fac parte deja dintr-o anormalitate … normala.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: